Classification de la soumission: 
Services
Numéro d'enchère:  CP2110
Nom de la soumission:  Access Control System Installation
Statut de l'enchère:  attribué
Date de l'adjudication:  mer. mai 26, 2021 (EDT)
Date de publication de la soumission:  mar. avr. 27, 2021 4:30 (EDT)
Date de fermeture de la soumission:  jeu. mai 20, 2021 2:00 (EDT)
Date de l'avis prévu:  jeu. avr. 15, 2021 12:00 (EDT)
Date de publication estimée des soumissions:  jeu. avr. 22, 2021 12:00 (EDT)
Date limite pour les questions:  mer. mai 12, 2021 12:00 (EDT)
Time-frame for delivery or the duration of the contract:  Refer to project document
Type de négociation:  Refer to project document
Conditions de participation:  Refer to project document
Enchères électroniques:  Not Applicable
Langue pour les soumissions d'offres:  English unless specified in the bid document
Type de soumission:  Online Submissions Only
Adresse de soumission:  Online Submissions Only
Ouverture publique:  No
Description: 

*ELECTRONIC BID SUBMISSIONS ONLY*

PROJECT DESCRIPTION / SCOPE OF WORK: Add access control systems including door controllers, card readers to specified access points.  Door repair as may be necessary at some locations.  Replace add video intercom systems, as required.

LOCATION:

Chatham-Kent Locations: Christ the King CES, Good Shepherd CES, Holy Family CES, Our Lady of Fatima CES, St Anne CES (Blenheim), St Elizabeth CES, St Joseph CES (Tilbury), St Michael CES (Ridgetown), Ursuline College Chatham CSS.

Sarnia- Lambton Locations: Gregory Hogan CES, Holy Rosary CES, Holy Trinity CES, Sacred Heart CES (Port Lambton), St Anne CES (Sarnia), St John Fisher CES, St Joseph CES (Corunna), St Matthew CES, St Michael CES (Bright's Grove), St Patrick CHS, St Peter Canisius CES, St Philip CES.

 

SITE VISIT: A group site meeting will not be scheduled. Appointments can be scheduled to view the site using the "Submit a Question" button. Attending the site is not mandatory for a contractor to be eligible to bid on this opportunity. Attendees must pass the COVID-19 screening for schools https://covid-19.ontario.ca/school-screening/

Accès aux documents d'appel d'offres:  L'aperçu des documents d'appel d'offres, les avis d'appel d'offres et les avis d'attribution sont disponibles gratuitement sur le site. Les fournisseurs ne sont pas tenus de s'inscrire à un appel d'offres avant de pouvoir consulter les documents d'appel d'offres non sécurisés. Veuillez noter que certains documents peuvent être sécurisés et qu'il vous sera demandé de vous inscrire à l'appel d'offres pour télécharger et consulter les documents. Pour obtenir une version non sécurisée du dossier d'appel d'offres et/ou pour participer à cette opportunité, des frais annuels ou par offre doivent être payés (frais annuels - 461,90 $, frais par offre - 138,64 $).
Trade Agreement Description:  Afficher l'accord commercial [+]

Catégories:  Afficher les catégories [+]
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.
This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.


This information is only available to invited bidders and registered plan takers. To view this information you must login to your account.